"There is an art of dying and an art of giving life." Anne is a hospice patient trying to arrange her death for her friends: for it is they, after all, who are going to suffer her loss. Anne believes that the ultimate journey, which everyone must take sooner or later, can be a work of art, like a painting or a film. A coming to terms with death told in a supple style, rich in evocative visuals and a tenderness that seems to caress faces, and the lives behind their eyes, in their very last act.