Santiago is a nine-year-old boy who lives in the city. His parents die in a car accident just when his estranged family is about to reunite, so he has to go and live in the country with his grandfather Juan, whom he has never met. Juan is a blunt, silent and bad-tempered man. He will have to take care of his grandson, who was the reason why he fell out with his daughter Clara many years before, when she got pregnant at a very young age.