Clouds appear to be all the same, but only from a distance; they change all the time, and even when they cause damage they are crucial to life on earth. In the same way, social movements put energy back into circulation; they are a response to bottled-up energies in the society at large. Guido Chiesa directs a sort of essay in images that stars a meteorologist, Luca Mercalli; a Scottish teenager, math and music whiz; and an animated cartoon scientist. The result is a highly illuminating and stirring allegory that links weather disturbances to the sensibility of those living on this planet here and now.