Every day in the world millions, perhaps billions of sms are sent. And what happens if, in this endless act of typing, a message accidentally slips from control and ends up being sent to the wrong person? That's what happens to Tommaso Lampedusa, a lawyer who has been happily married to Serena for about 18 years. The message Tommaso sent to his wife is the answer to a love game started to liven up their relationship. It’s fate’s will that the message goes to Chiara, the young and beautiful partner of Gino who is Tommaso’s colleague and friend.