A man is standing in a subway cart, his face dirty with soot. In his right hand he carries a plastic bag with documents, or rather, the charred leftovers of them. In a corridor a man is clinging desperately to the legs of the boss who just fired him. He is screaming: "I've been here for thirty years!" In a coffee shop someone is waiting for his father, who just burned his furniture company for insurance money. Traffic jams and self-flagellating stock brokers are filling up the streets while an economist, desperate for a solution to the problem of work becoming too expensive, gazes into the crystal ball of a scryer. Everything and everyone are going somewhere but the goal and its meaning were forgotten on the way.