Shmuli, a charming daydreamer, is left with his five-year-old son. He lives with his parents, but dreams of going to America and he is saving up money working as a security guard at a Jewish school. One day he meets lovely young Amina who runs the candy store around the corner. She is Pakistani, he is Jewish – their budding love is put to the test.