In 1967 the Norwegian actor Fred Robsahm came to Italy to seek his fortune in genre cinema. Between making spaghetti westerns and shooting poliziotteschi, he also found the time to fall in love: he married sex symbol Agostina Belli and settled down to live happily ever after. Until the day a cruise around the Mediterranean changed his life forever. Riffing on a '70s pop genre, director Even Benestad has managed to create a story similar to Fred's own, a melodrama triggered by the encounter between an era and one man's fate. Robsahm is hardly an ordinary character: in the grip of his passions, yet pure as the waters of a Norwegian fiord.