A thriller, love story and parable for 21st century society. The story of Hannah, a young woman who lives in an autonomous machine for living. When Hannah moves onto a higher floor, strange things start to happen. Why’s she being watched? Is Hannah’s lover, Detective Hauks, conspiring against her? And why did Yoon, the woman who lived in Hannah’s apartment before her, jump out of the window?