Petr Kocourek, a troubled student with a single mother who bides his time spraypainting graffiti around the city of Prague. When he chooses to attend school, he’s joined by friends Michal, Pavla , and Klára, along with other classmates. There’s a sharp divide between the kids and their teachers and parents; neither generation understands the other, or wants to.