The brief and deep involvement between a man and a woman who are at war with each other. The man, Plamen, is detained as the only suspect in a fratricide case. The woman, Alexandra, is the only female investigator in the department. In the course of their conflict they are crossing an invisible border and advance to the most concealed corners of their souls.