Christina is a teen in a Copenhagen suburb. Along with her classmates, Cecilie, Trine and Pernille, a tight-knit gang of girlfriends, she slacks her schoolwork, living mostly for weekends of gate-crashing, drinking, experimenting with drugs and picking up guys. Christina’s world is turned upside down when Cecilie's boyfriend, Shaid, hits on her and Cecilie mistakenly believes the two of them were making out. Cecilie is furious and the other girls turn on Christina who suddenly finds herself on the receiving end of her friends’ bullying. Things quickly spin out of control and soon it’s all too late.