Mattia, a young, ambitious building contractor, is about to close the biggest deal of his career when his illegaly-hired worker Kamal falls off some not-up-to code scaffolding and break several bones. Kamal threatens to sue Mattia and to press charges, unless... Unless Mattia takes his place in an advanced chocolate course for pastry makers!