In order to win the big prize in a popular TV show, four life-loving women in search of a non traditional way to overcome the stifling confines of their existences, have to perform a striptease in front of the cameras in their hometown. They experience various adventures and their families are subjected to serious challenges. Provincial society is scandalized and their friendship is put to the test.