Three teenage boys live in the small town of Brandenburg in Germany. Nico has dropped out of school to make a career as a hip hop singer. Tino desperately wants to fulfil his mother’s expectations but struggles to pass his exams. As for Oli, his ambition is to open a nightclub. Their problems seem insurmountable and only their friendship offers any sense of security.