Djuro works as an apprentice at master Gajaš’s, who is an elderly owner of a garage. The tranquil life of the young apprentice is disturbed by the arrival of a beautiful brunette, Bronja, who is married to Lepec, the local ruffian and pimp. Bronja and Djuro start a risky love affair that does not stay unnoticed. Meanwhile, Gajaš himself cherishes his love fantasies too. He dreams about Severina, a well-known pop singer, who is on a tour and is coming to town. When an opportunity offers him to meet her, Gajaš shivers with excitement.