Saara is a gynaecologist in Helsinki. She is elegant, friendly and liberal-minded. But, just like the fresh white snow that has fallen on Helsinki, one never really knows what lurks beneath Saara’s radiant surface. In Saara’s case the self-confidence she parades is a front for a marked tendency to be jealous. She has recently discovered that her husband Leo is having an affair with a young student. Tuuli, as she is called, works part-time as a martial arts trainer. When Saara tries to find out more about her rival her attempt ends with her unintentionally joining Tuuli’s self-defence group. Bit by bit, Saara worms her way into Tuuli’s life. Partly by coincidence, partly on purpose, the two develop a close relationship.