The story of a reindeer boy who dreams about becoming one of Santas flying reindeer, just like his dad, whom he has never met. Despite stuffing from severe vertigo, Rusty spends most days sneaking out of his home valley to take flying lessons from Julius, a member of the area Finnish family of flying squirrels.