Dunya and Desie are best friends. Both girls are 18 years old – but that’s all they have in common. Dunya is Moroccan born and bred: Ramadan, Imam and Mecca are not just foreign words to her but form an integral part of her life. Desie on the other hand is Dutch – as Dutch as cheese, clogs and tulips! When Dunya learns on her eighteenth birthday that her family has chosen a groom for her she is anything but delighted. She is to marry a distant cousin, somewhere in Morocco. Desie, on the other hand, has quite a different problem: she’s pregnant. She never knew her father, but her desire to meet him is getting stronger and stronger. When she discovers that he lives in Morocco, the two girlfriends make a snap decision to go there.