Klaasje has left her husband Dennis, because he cheated on her with a young and attractive school teacher. Dennis wants her back, but his chances seem to be reduced to nothing when she starts a relationship with a 16-year old boy. Meanwhile, Klaasje's best friend Simone is the boss in house. Her husband Ted has just lost his job, but he is afraid to tell this to his dominant wife.