What would gutter-press reporter Ludo do without women? He needs the famous ones for his dirt-digging stories, and the less famous ones for his legendary one-night stands. Blessed with virile bravado and unshakable self-confidence, Ludo usually gets the interviews he wants - and the sexiest girls as well. All goes fine until he lands in big trouble, naked, in the middle of a celebrity party, and is sentenced to 300 hours of social work in a nursery school. Expecting it to be child's play, Ludo is in for a big surprise when he discovers that the place is run by Anna, whom he enjoyed taunting in their primary-school days.