Five stories intertwine in a big city neighbourhood. Five worlds linked by their daily routine. The fear of illness or loneliness felt by Mariano and Conchi, the hope and sadness of Raquel, the uncertain future of Cesar and Opo, or Lolo’s discovery that there is another world beyond his bar, thanks to his relationship with Mao, his new cook...