A peaceful Hungarian village left untouched by the changes brought about by the collapse of the Eastern Bloc in 1990. One day, a friendly Italian shoe manufacturer arrives in a luxurious car in order to set up a factory. Production quickly gets underway and the women in the village pounce on this work opportunity, with one of them even falling in love with the boss. But the disruption of local life ends in tragedy.