A national commercial TV channel launches a talent competition. One of the contestants, the talented Kati Ormos, grew up in a youth custody center. When she gets into the finale stage of the contest, she supposes she needs a singing teacher who would prepare her. She finds Rezső, a formerly famous singer-composer. The grumpy teacher, however, wouldn’t hear of supporting the girl.