A trumpet player’s life falls to pieces. Due to his fourth divorce, he loses all his fortune, when his father calls him and asks for his help: he would like to move to his son to Budapest because of a woman, namely of his wife. The third and youngest generation is represented by the boy, who works in the underworld. The three of them are the adventurers, who cross Transylvania packed in a car.