Raquela is a poor prostitute who, like many Transsexuals in the Philippines, dreams of marrying a heterosexual man from the West. She spends much of her time on the internet looking for men who can come and rescue her. They promise to come, but time after time Raquela gets stood up at the airport. Her life changes when she by luck lands a job on Transsexual porn website as a webcam host.