Morgan Spurlock's search for the most wanted man on earth. A manhunt that takes him to Egypt, Morocco, Israel, Saudi Arabia, Afghanistan, and finally Pakistan, and get us a picture of the Middle Eastern populations whose fates are inextricably intertwined with those in the United States.