Leo and Ellen are a successful New York couple, totally immersed in their work. Leo is the creator of a booming website, and has stumbled into a world of money and big decisions. Ellen is a dedicated emergency surgeon who devotes her long shifts to saving lives. Their 8-year old daughter Jackie spends most of her time with her Filipino nanny Gloria, a situation that is making Ellen start to question her priorities. When Leo travels to Thailand on business, he unwittingly sets off a chain of events that will have dramatic consequences for everyone.