The film takes the viewer on a roller-coaster ride of emotions, evoking laughter and tears, hope and suffering alike. Melina is young and full of illusions. She has just fallen in love and eager to take charge of her own life. Although she and her father are united in a dear and loving friendship, he confronts her with an outrageous request one day. Father and daughter have to face their fears together and learn how much courage is required to let go of someone who is very dear.