Tom has everything going for him. He’s a well known and acclaimed orchestra conductor. He’s in demand all over the world and his talent is the pride of his country. He is rich, intelligent and cultured. He is in a relationship with the woman of his dreams who is destined for a brilliant career in aerospace science. And he has just moved into a beautiful apartment. In short, he’s rolling in money and everything is going well for him. But an ordinary traffic light causes his downfall.