To cope with his father’s recent suicide, Santiago decides to escape the harsh Lima winter for the picturesque beach town of Máncora. Upon his departure, he receives an unexpected visit from his beautiful stepsister, Ximena, and her arrogant husband, Inigo. The three take off on a party-fueled road trip, picking up a bohemian hitchhiker along the way before arriving in Máncora. Once in the beach town, they let loose, causing romantic tensions that threaten to tear the group apart.