The story of 35 year-old Ivanov, who was once an energetic entrepreneur but is now totally burnt out. He pays no attention to his sick wife and is on the verge of sinking into the depths of despair. Until Sasha, a young and beautiful student, falls in love with and takes it upon herself to save him.