Eloïse is a property lawyer in Paris. She is thirty-six years old. Young, goodlooking and successful, she is nonetheless single. To end her solitude, and because deep down she desires a love life that she can initiate and control like her career, she signs up with a speed-dating club. Here too, it’s all about being fast and efficient – just like in her career. Seven men meet seven wo - men. They are given seven minutes to work their charm. Then the bell rings. Much to Eloïse’s surprise, it makes no difference whether you sell your self in a romantic context or a job interview – the intensity and the pres sure are just the same. Then, when her body starts to let her down, Eloïse begins to worry about her health. She begins to sense that happiness is slipping away from her. Although she has always thought of herself as being happy she is now forced to reconsider her life.