Niki and her girlfriends are in their last year of high school. Though they must take their finals, they are always into some sort of mischief. Alex, a “boy” of almost thirty-seven, has just been dumped by his long-time girlfriend. A round him revolves a complex, entertaining world: his parents, his married sisters and their children and his three friends each of them already married, but with various distinctive characteristics. Alex has a high-level job at an advertising agency, but the arrival of a driven young go-getter threatens his position in the firm. And that would be the least of it, if he had not met Niki in the morning. Niki is a smart, pretty girl. There is only one problem. She is seventeen. Twenty years younger than Alex. But starting with their morning encounter, nothing will ever be the same ….