The Secretary General of the United Nations announces the impending collision of a gigantic meteorite with the earth and the end, in three days, of all life on the planet. Fear, desperation and panic break out everywhere. The inhabitants of the remote town of Laguna are also horrified to hear the news, and it's the chaos: some people flee in droves, whilst others commit suicide; the streets are full of crime and violence. But there’s one person who turns his back on all the collective hysteria. Ale, a young man who still lives with his mother, plans to spend his last days on earth locked away at home getting drunk and listening to his favourite records. But his plans suddenly change as he is forced to help his mother to protect his brother Thomas' four children.