Twenty-five-year-old Sasha grew up in Borgo Fiorito, a drug rehabilitation centre, far from real life. Here he met Benedetta who is the daughter of one of the external benefactors and the same age as him; inevitably, he falls in love with her. Now, having reached adulthood, Sasha leaves the community for the first time. He has only one thing on his mind: Benedetta. Nicole is a woman in her forties. Beautiful, intelligent, ironic, she married Lorenzo and has done all she can to forget her past, repressing her feelings and removing any possibility of change. But life takes over, forcing Sasha and Nicole, who were involved in a terrifying car accident, to be discovered and reveal themselves to one another, for who they are. And while Nicole helps Sasha to seduce Benedetta, life starts to unfold and dominate. Without rules. Without control. With no respect for plans or dreams.