39-year-old Thomas Deleuran is a man whose marriage is falling apart. When his sister, Charlotte, drowns in an accident while swimming, he goes through her estate and discovers among her papers evidence of their father’s activities in the secret service. It would appear that Charlotte was trying to found out more about this. The question is: why?