A story about guilt and revenge set against the backdrop of Vienna’s demimonde and rural Austria. Alex is a driver and henchman for brothel owner Konecny. He is having a secret affair with one of the girls working at the brothel – Tamara from the Ukraine. Their love for each other is not the only bond – they are both determined to escape their current wretched situation. The time for their escape dawns when Konecny allows one his underworld buddies to brutally mistreat Tamara.