A girl in her twenties tries to bring a little light and levity to her life that she finds inadequate, futile and lacking in the intensity that she requires. She decides to give her love. Not to the most seductive guy, nor the most deserving or most admirable one. No, they don’t need her. She will give her love to “just anybody”.