With quick hands and lightning speed, Bica is a feisty young thief living on the streets of Romania. After her brother is taken away by child services, she joins a gang of young pickpockets under the guidance of Cristu, a devil of a guardian angel. Together they travel to Germany, where Bica excels at her job and has no pity for her victims. After stealing the wallet of a wealthy man, she begins a friendship with his spoiled and beautiful daughter Milka. Milka can't pronounce Bicas name, so she just calls her "bitch." Through her relationship with this equally turbulent girl, Bica catches a glimpse of the supposed good life for privileged youth.