The young people in this film wear the colors of the world they live in: black and white. Their lives play out in a suburban settlement, where they meet, talk, quarrel, and fall in love with each other. Life here is not simple. On the day when Jo learns he has been accepted as a junior player with the famous London soccer club Arsenal, tensions among the young people reach a climax.