This is the story of Eric who loves Anne but meets up again with Marie, his ex, and starts to long for a second chance. This is the story of Elsa who, after promising herself only to get involved with her Ideal Man, finds a rare pearl in Jérôme and it’s then that the problems begin. This is the story of Vincent and Marianne who have nothing in common and yet are completely attracted to each other. It’s a story of dreams, reunions, break-ups and encounters. In short, it’s a big love story, in the cinematic tradition.