Set between the late 1980s and early 1990s, the film is a slice of life of the now famous radio show host Marco Baldini. A life divided between a career as a DJ and the ‘passion' for games of chance, the pursuit of wealth and success. Freely adapted from Baldini’s novel 'The Gladiator’.