A young director, lives with a girl. Active part of the intellectual society, he represents perfeclty the union between fear and determination, that charge deeply his way of understanding the world that surrounds him. His only aim is to leave a footstep of his presence on this world realizing a film. Daily vent seems to the bar meeting with two writers friends, perfect place where to dream about their future. They usually discuss and debate about a lot of subjects. Often, those long conversation do not bring our protagonist to any tangible conclusion, but look useful to maintain him rooted to reality. Reality that seems to be well represented by his alter ego, a middle age cinema director, that has already perfeclty understood how life goes and is ready to be his mentor...