A look at life through the lens of sexuality, in a world that has lost its soul and the ability to love. Ten stories of ten protagonists (from 20-45 years old) who live in a metropolis, not necessarily identifiable, in search of the meaning of their own existence. A bitter comedy that combines comic and paradoxical elements with the cruelty of everyday life. A whirl of encounters, sex, illness, drugs, loneliness and pain.