Twenty-five-year-old Massimo, a professional gravedigger and leader of a rock band in search of success, and Jing, whose Chinese identity is limited to his looks and his family, are the protagonists in this film that tackles, in a humorous and light-hearted way, the theme of diversity between two seemingly irreconcilable worlds and cultures. In this hilarious comedy of errors, we discover that when it comes to desire and love, cultural barriers fall away.