Upon the mysterious invitation of a count, a group of people find themselves dining and spending an entire night together in a Palladian villa. Each hopes that the invitation is linked to the sale of the villa: all of them would in fact like to buy it. The guests form a disparate bunch that includes members of the faded nobility, nouveau-riche “commoners”, blue-blooded gays, estranged servants and mythomaniac body guards. The accidental death of one of the hosts changes the tone of the evening and the fate of each of the guests. Old and new resentments surface, amidst unconfessable truths and surprising confessions, in an atmosphere of grotesque greed and foreboding of misfortune.