After twenty-five years in an institution for the mentally ill, Grace is discharged and Dr. Spiteri helps get her a job with banker David Caruana and his wife as a personal maid to their daughter. She's happy there but she still longs to find her daughter Angela. Meanwhile, Angela has been released from a female correctional facility and she and her boyfriend fall in with thief Victor Gatt and his gang.