In the dead of night, a car arrives at a secluded country cottage. Bickering constantly, brothers David and Peter climb out to inspect the hideaway. It seems just perfect for their plans. Although barely on speaking terms, the pair have set aside their differences for a quick moneymaking scheme, the kidnapping of mob boss Arnie's daughter, who they plan to hold to ransom. Tracey, bound, gagged and unconscious, is locked in the trunk of the car.