Eleni leaves alone, haunted by memories of the past. Her life is a routine until she witnesses a quarrel between a young couple in the house across the street. One afternoon, Eleni receives an unexpected visit from Rhea, the young woman from the house across the street. She has locked herself out and needs to use Eleni’s phone in order to call a locksmith. And so begins a relationship between the two women with unforeseen consequences for them both.