Gilles Gabriel, an 80s singer in the middle of a comeback, is killed in a car accident caused by Jean-Christian Ranu, an accountant at COGIP. But Gilles Gabriel is not completely dead: his spirit is still very much alive and has ended up in the body of Ranu, who doesn’t understand whose voice it is in his head. As for Gilles, he doesn’t have any control over the movements of his host body. Gilles and Ranu quickly have to face facts: they have nothing in common, except for this body that they’ll have to share. It was already complicated living independently... so what will it be like being two people?